Thursday, February 17, 2011

TEST: Avon'un yeni markası Anew ile zamanda yolculuk


 Avon’un yaşlanma karşıtı cilt bakım kategorisinin “zamanı tersine çeviren” markası Anew, geçtiğimiz haftalarda  çok eğlenceli ve sürprizli bir 2010’a veda etkinliği düzenledi. Her yaştan 15 kadın bloggera daha genç ve güzel bir cilde sahip olmanın sırlarının anlatıldığı etkinlikte 40’lar, 50’ler, 60’lar yeniden canlandı… Taksim’deki Büyük Londra Oteli’nin tarihi ve nostaljik atmosferinde gerçekleştirilen etkinlikte, bakımlı ve güzel bir kadın olmanın keyfini çıkardık…



Kıyafetlerimiz By Retro’dan
By Retro, Türkiye’nin en büyük ikinci el mağazası. Vintage denince akla ilk onlar geliyor.
Bizler için etkinliğe elbiseler, kostümler, günlük kıyafetler, aksesuarlar, gözlükler, şapkalar ve ayakkabılar seçip, getirmişler. Herkes kendi beğenisine uygun kıyafetleri seçip, saçını ve makyajını yaptırdı. Bense bir ikizler burcu kadını olarak, haliyle çok fazla karaktere büründüm. Kıyafetlerin birini giydim, diğerini çıkardım ve benim için güzel bir anı olarak kalacak, birbirinden güzel fotoğraflar çektirdim.


Yaşlanmaya meydan okuyoruz
Avon’un, kadınların yaşlanma karşıtı tüm ihtiyaçlarını karşılayan ve farklı yaş gruplarına özel serileri bulunan Anew markasına özel olarak organize ettiği etkinlik, Avon Türkiye Pazarlama Grup Müdürü Çağla Özdoğan’ın açılış konuşması ve Anew ürünlerinin  tanıtımı ile başladı. Dermatolog Dr. Güneş Ertürk de katılımcılarla, sağlıklı ve kalıcı bir güzellik için cilt bakımının önemini ve püf noktalarını paylaştı.


Kadın her yaşta güzeldir
Avon’un tüm dünyada; 6 kıtada, 100 ülkede, 6 milyonun üzerinde satış temsilcisi ile yıllık ortalama yaklaşık 11 milyar Amerikan Doları’nın üzerinde satış gerçekleştirdiğini vurgulayan Avon Türkiye Pazarlama Grup Müdürü Çağla Özdoğan, konuşmasında şunları ifade etti: “Anew, dünya standartlarındaki Avon Ar-Ge merkezinde, bilim insanlarımızın liderliğinde, devrim yaratan teknolojilerin ürünü olan çok özel bir seri. İster 25 ister 55, hangi yaşta olursak olalım, bizlerin kalıcı güzelliği ve genç görünmemiz için harika ürünler sunan yenilikçi bir seri. Kadınların kadınlar için çalıştığı Avon olarak, dünya çapında tüm kadınlarımızın doğal güzelliğinin bir ömür boyu sürmesi için 2011’de başarılı çalışmalarımızı sürdüreceğiz.”

Kadınların ne istediğini biliyorlar…
Size biraz Avon markasından bahsetmek istiyorum.. Avon, Dünya’nın önde gelen güzellik şirketi olmanın yanı sıra dünyadaki kadınların hayatlarını geliştirmeye yardımcı olma misyonu ile kuruldu ve 124 yıldır faaliyet gösteriyor. Genç ve girişimci bir kitap satıcısı olan David H.McConnel, kitaplarını satın alan bayanlara hediye amacıyla verdiği parfüm numunelerinin, kitaplarından daha çok ilgi çektiğini görmüş ve 1886 yılında New York’ta, sonradan Avon ismini alacak “The California Perfume Company” isimli şirketin temellerini atmış. Merkezi New York’ta olan ve “Dünya Kadınlarının Kişisel Gereksinimlerini, Ürün İhtiyaçlarını ve Hizmet Beklentilerini En İyi Anlayan ve Karşılayan Şirket Olmak” vizyonuna sahip Avon, bugün dünyanın en büyük doğrudan satış kozmetik organizasyonudur. Avon, tüm dünyadaki kozmetik şirketleri arasında en büyük altıncı güzellik şirketidir.

Kadınlar, kadınlar için çalışıyor
“The Company For Women”“Kadınların Kadınlar için Çalıştığı Şirket” sloganını benimseyen Avon’da çalışan kadın sayısı dünyadaki bütün şirketlerden daha fazla. Avon markasını duymayan yoktur heralde… Hepimiz hayatımızda en az bir kez Avon kataloğunu görmüşüzdür. Avon, ürünleri multi-level-marketig  olarak da bilinen network marketing sistemiyle satılıyor. Network marketing, şirketlerin kendi imkânları yerine bireylere imkân sağlayarak ürünlerini pazarlama yöntemi. Avon da ürünlerini kadın hedef kitlelerine gene  kadınlar aracılığıyla pazarlıyor. Ülke, bölge distribütörleri, dağıtıcılar, toptancılar araya girmediğinden ürün direkt olarak alıcıya ulaşıyor ve sadece ürün satışına aracılık eden kişi kazanç elde ediyor. Avon ürünlerinin satışında kullandığı network marketing sisteminde firmanın kazancı ortak bir şekilde ürün satışını gerçekleştiren kişilere dağıtılıyor. Avon ürünlerinin tanıtımı için her ay farklı kataloglar basılıyor. Bu sayede Avon’un kaliteli ve uygun fiyatlı kozmetik ürünleri, girişimci kadınlar aracılığı ile tüketicisiyle buluşuyor.

“Genç ve güzel bir cilt için her yaşta cilt bakımına özen gösterin”
Her yaşın cilt yapısı ve ihtiyaçları ayrı olduğu için cilt bakımında, yaşa uygun içerikteki ürünleri kullanmaya dikkat etmenin önemine değinen Dermatolog Dr. Güneş Ertürk, “20′li yaşlardan itibaren cildimiz nemlendirilmeye ihtiyaç duyuyor, yaş ilerledikçe de hücrelerimizin yenilenmesi yavaşladığından cildimize olumsuz etkileri olabiliyor. Gerek dış gerekse iç etkenlerin cildimiz üzerindeki olumsuz etkilerinden korunmak elbette mümkün. Bunun için en temel şey cildimizin, yeni yaşlar aldıkça değişen ihtiyaçlarını doğru tespit etmek. Bu yüzden yaşlanma karşıtı cilt bakımı çok önemli ve ihmal edilmemeli. Unutmayın yaşlanmak kader değil, uzun yıllar genç ve güzel görünümlü bir cildin sırrı, yaş ve ihtiyacımıza uygun doğru ürünü seçmek ve hangi yaşta olursak olalım cilt bakımımıza özen göstermekte gizli” dedi.

Hangi yaşta hangi bakım ürünlerini kullanmak gerekiyor?



25 ve üzeri yaşlara özel ANEW Reversalist
İlk yaşlanma belirtilerinin görüldüğü 25 ve üzeri yaşlara özel olarak formüle edilmiş olan Anew Rejuvenate Serisi’nde cildi canlandıran Exfo-Smoothing, Mini Extraction ve Facial FX Teknolojilerinden yararlanılıyor. Ürünler, gözeneklerin görünümünü düzgünleştirmeye, cilt yapısını güçlendirmeye ve cildi canlandırmaya yardım ediyor.



Yaş 35 ise Anew Reversalist tam size göre

35 ve üzeri yaşlar için özel olarak formüle edilmiş olan Anew Reversalist Serisi cildi yaşlanma belirtilerine karşı koruyor. Cildin onarım sürecini desteklemeye ve cildi yeniden yapılandırmaya yardımcı olan Activin üretimini artırmak üzere Activinol Teknolojisi ile formüle edilen yaşlanma karşıtı cilt bakım serisi kırışıklıkların görünümü düzgünleştirmede devrim yaratıyor.



Olgun yaşlar için ideal Anew Ultimate Serisi
40 ve üzeri olgun ciltlere özel olarak formüle edilmiş olan Anew Ultimate Serisi ise altın içeren “Gold Polypeptide” ve Pro-Sirtuin TX teknolojisi ile ileri düzeydeki yaşlanma belirtileri ile mücadele ederek daha sıkı ve tonlanmış bir cilde kavuşturuyor, cildin doğal yaşlanma sürecini kontrol etmeye yardımcı oluyor.



Jacqueline Bisset’nin tercihi Anew Platinum

66 yaşında olan ve güzelliği ile hala göz kamaştıran dünyaca ünlü İngiliz oyuncu Jacqueline Bisset’in tercihi Anew Platinum Serisi ise 55 yaş ve üzeri kadınlar için geliştirildi. Avon’un keşfettiği Paxillium şekillendirme teknolojisi ile geliştirilen bu seri, sarkık cilt ve kırışıklık görünümü ile mücadele ediyor. Hücrelerin gençlik proteini Paxillin seviyesini %60 oranında artırarak, cilde genç görünümünü geri kazandırıyor.



Bu seri her yaş için uygun
Tüm yaşlara uygun, profesyonel uygulamalara evde çözümler sunan Anew Clinical ileri teknolojisi ile cildin farklı ihtiyaçlarına uygun farklı ürünler ile cildi içten dışa yeniliyor. Genç cilt görünümünü koruyan kolajen, elastin ve hidro-proteinlerin korunmasına yardımcı oluyor. Dermatologların cilt bakım uygulamalarında kullanılan hyaluronik asit içeren Serum ile cilt bakımında bir devrim yaratıyor.

0 yorum: