Wednesday, October 31, 2012

Ağaoğlu sosyal medyada neden sevilmiyor?

Ağaoğlu'nun son günlerde yayınlanan Maslak 1453 Projesi ile birlikte sosyal medyada inanılmaz bir Anti-Ali Ağaoğlu kampanyası yürütülmeye başlandı. Bu konuda tepki gösterenler aslında haksız da sayılmazlar....

Gökdelen değil, orman istiyoruz! 
Reklamda Ali Ağaoğlu, Maslak 1453 projesiyle İstanbul’un orta yeri Maslak’ta upuzun caddelerde “ferah ferah” evlerde yaşayacağımız vaadinde bulunuyor.  Ağaoğlu'nun bu vaadine karşılık pek çok insan kesilip yok edilen Fatih Ormanı'nda "ferah ferah" nefes almayı tercih ediyor. Reklam Ağaoğlu'nun konutların ormanın hemen yanı başında olduğunu at üstünde duyurarak, şehrin göbeğinde de doğanın içinde olabileceğimiz mesajıyla devam ediyor. Evinizin yanında böyle bir orman olsun istemez misiniz? vaadine sosyal medya kullanıcıları : "Hayır! Evimizin yanında böyle ev istemeyiz" şeklinde karşılık veriyor. 

Elbette ormanlarımızın yerinde ne kadar iyi projeler olsa da dev gökdelenler istemeyiz. Hem bu proje için başka yer mi yoktu? Pekala kentsel dönüşüm kapsamında bir bölgeye bu proje inşa edilebilirdi. Büyümek, gelişmek gayesiyle ormanlarımız talan ediliyor. Her tarafta beton, ucube binalar. Zorla bizlere suni bir asosyal yaşam dayatılıyor. Oysa ki bu şehir ağacıyla, ormanıyla, çeşit çeşit kuşlarıyla güzel. 




Sosyal medya Türk Halkının düşüncelerini yansıtmıyor 
Ali Ağaoğlu, Ağaoğlu İnşaat reklamlarında bizzat rol alarak, halk diliyle "bu deel, bu hiç deel" sözleriyle vatandaşın duygularına hitap ediyor. Projeleri sosyal medyada ne kadar eleştirilse de reklam ve iletişim desteğiyle kısa sürede yaptığı bütün projeler satılıyor. Haliyle akıllara şu soru takılıyor: "Sosyal medya Türk halkının düşüncelerini yansıtmıyor mu?" Evet, yansıtmıyor. Eğer yansıtsaydı sosyal medyada bu kadar eleştirilen bir projeden insanlar ev satın almazdı... Yani siz ne kadar konuşursanız konuşun Ağaoğlu çoktan Fatih Ormanı'nda at koşturmaya başladı bile! 
Ağaoğlu sosyal medyada neden sevilmiyor? 
Ağaoğlu'nun sosyal medyada neden sevilmediğine gelirsek... Bunun nedeni başta Ağaoğlu'nun kendi reklamlarında kendinin oynaması ve bunun eğitimli sosyal medya kullanıcılarına itici gelmesidir. Bir başka nedeni ise Ağaoğlu'nun her erkeğin hayalini  süsleyen yaşam biçimi, genç sevgilileri ve son model lüks arabalarıdır.  Ezcümle, zenginin malı züğürdün çenesini yorar. 

0 yorum: