Tuesday, May 01, 2012

Cesur ve güzel: Özge Ulusoy

Özge Ulusoy, moda dünyasının yakından tanıdığı ve en ünlü tasarımcıların vazgeçemediği bir manken. Geniş kitlelerce tanınması ise Survivor yarışması sayesinde oldu. Ardından Yok Böyle Dans yarışmasıyla ekran başında herkesi zerafeti ile büyüledi. Şimdilerde ise Bugün Ne Giysem yarışmasında  Türkiye’nin en şık kadını olmak isteyen yarışmacıların rol modeli... Özge Ulusoy, hakkında merak edilenleri ve Survivor yarışmasının ardından hayatında yaşadığı değişimi anlatıyor...

Survivor hayatında neleri değiştirdi?

“Survivor” benim için bir dönüm noktası oldu çünkü o zamana kadar beni sadece moda camiası tanıyordu. Yarışmaya katılma sebebim de buydu. Modeller hakkındaki önyargıları kırmak ve kendimi tanıtmak istiyordum. Acun Ilıcalı bana şans verdi, ben de o şansı doğru kullandığıma inanıyorum. Ben normal hayatımda da ordaki gibiyim. Kolay geçinilen, kaprisi, egosu olmayan biriyim.

Adada zorlu koşullarda yarıştın. Seni en çok zorlayan ne oldu?

Herkes gibi beni de en çok aç kalmak çok zorladı birde tuvalet ciddi bir problemdi. Açlık ve pislik bir araya gelince sinirler geriliyor ve ortam çok daha zorlayıcı bir hal alıyor.

Yarışmacılara destek olmak için adaya gitmek ister misin?

İsterim tabi ki...

İnsanı en iyi içki sofrasında ya da yolculukta tanırsın derler. Sen insanları nasıl tanıdın? Seni en çok şaşırtan şey ne oldu?

Ben insanların en iyi zor günlerde tanınacağını inanıyorum. Bende her insan gibi zor dönemler geçirdim, içinden çıkamayacağımı düşündüğüm anlar oldu. O zamanlar çok fazla şaşkınlık yaşadım. En güvendiğim insanlar genelde gemiyi ilk terkeden insanlar oldu....


Bu süreçte hayatınla ilgili ciddi kararlar aldın mı?

Tabi ki belli kararlar aldım ve hala da uyguluyorum. Kinci bir insan olmadım hiç bir zaman ama artık bir zırhım var.

Yeni sezonda yayınlanacak Survivor Ünlüler Gönüllüler yarışmasında senin favorin kim? Yarışmayı kim kazanır sence?

Benim Survivor tecrübelerime göre, konuşmak için çok erken. Hiç bir şey belli olmuyor... Kesin gözüyle baktığınız biri ilk hafta gidebiliyor yada kalmaz dediğiniz biri son hafta...

Survivor Ünlüler Gönüller yarışmasına katılanlar senden taktik aldılar mı? Onlara ne tavsiyelerde bulundun?

Bana danışan herkesle sık sık konuştum. Elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalıştım.
Orda karşılaşabilecekleri zorlukları anlattım ve tabi ufak tüyolar da verdim.

Yok Böyle Dans’taki performansınla herkesi büyüledin. Balerin olman yarışmada sana nasıl bir avantaj sağladı?

Ben zaten Konservatuar mezunuyum ama bir sakatlık geçirdim ve  bırakmak zorunda kaldım.Bırakalı da 12 yıl oldu. Belli avantajları mutlaka olmuştur ama herkesten büyük bir fark olmadı.Zaten balede vücut sürekli kontrollü dansta ise çok daha kıvrak olmak gerekiyor.

Yarışma bittikten sonra dans etmeyi bıraktın mı? Yoksa hala dans ediyor musun?

Kısa bir süre önce kaburgamı çatlattım bu yüzden ara vermek zorunda kaldım ama artık dans benim hayatımda vazgeçilmez bir yerde. Yani elbette devam edeceğim...

Dans ederken ne hissediyorsun? En çok hangi dansı seviyorsun?

Dans etmek bana kendimi çok özgür hissettiriyor. Ben sanırım biraz daha hızlı dansları seviyorum.

En sevdiğin dans şarkısı hangisi?

Çok fazla sevdiğim şarkı var tek bir tane değil. Vurmalı çalgıları duymayı seviyorum diyebilirim ama...

Bugün Ne Giysem’in Uğur’lu Odası’nda yarışmacıları podyuma hazırlıyorsun. Sen podyuma çıkmadan önce neler yapıyorsun?

Yıllardır modellik yapmama rağmen hep tatlı bir heyecanım oluyor. Podyuma çıkmadan en az 2 saat önce yemek yiyorum ve vücudumu iyice dinlendiriyorum...

Türk kadınlarının giyim zevkini nasıl değerlendiriyorsun?

Ben çok beğeniyorum her millette olduğu gibi bizde de hatalar var tabiki. Ama bence güzel giyiniyoruz belki biraz daha vücut tipine giyiniyor olsak her şey daha güzel olabilir.

Kendi stilini nasıl tanımlarsın?

Rahat ama şık olmayı seviyorum.

Uzun zamadır profesyonel modellik yapıyorsun. Modellik giyim zevkini nasıl etkiledi?

Kendime ait bir zevkim var. Modellik sadece bana onu daha doğru kullanmayı öğretti.
Doğru parçaları doğru yerlerde kullanabilmeyi,vücudunu daha iyi tanıyabilmeyi modellikten öğrenip kendi zevkime uyarlıyorum diyebiliriz aslında.

Günlük yaşamında nasıl giyinmeyi tercih ediyorsun?

Topuklu ayakkabılar günlük yaşamımın da bir parçasıdır. Bir de elbiseleri çok severim. Bana çok daha feminen ve rahat gelir.

Bir günün nasıl geçiyor?

Son 1 yıldır çok yoğunum devamlı çalışıyorum. İşten artan zamanlarımda ise ailemi ziyaret etmeye, arkadaşlarımı görmeye çalışıyorum.

Vücudun çok güzel. Ölçülerini korumak için neler yapıyorsun?

Dikkatli besleniyorum çünkü çok hızlı kilo alıp verebilen bir yapım var. “Yok Böyle Dans” yarışması bana bol bol su içmeyi de öğretti. Çok fazla spor da yapan biri değilim. Haftada 2 kez spor salonuna gidiyorum sadece.

Saç rengin ve stilin çok beğeniliyor. Hangi kuaföre gidiyorsun?

Kuaförüm “Uğur Alevyılmaz”. Onu çok sever ve çok güvenirim.

Herkesin beğendiği bir kadınsın. Senin kendine dair en beğendiğin özelliğin nedir?

Sabırlı olmam diyebilirim.

Hem güzel hem de eğitimli bir kadınsın... Bu konuda neler söyleyeceksin?

“Güzellik” kavramı bana bir bütün olabilmeyi anlatıyor. Fiziksel güzelliğin dışında ahlaki güzellik, eğitim, zeka, zerafet....

Başarının sırrı nedir? Ailen seni yaptığın her işte  destekliyor mu?

Ailem bu kadar arkamda olmasa buralara gelemezdim zaten. Onlar beni her zaman destekliyorlar ve hep arkamdalar.







1 yorum:

Anonymous said...

Degerli blog yöneticisi ekip olarak paylaşımlarınızı özenle takip ediyoruz modüler kabin başarılarınızın devamını diler.