Wednesday, May 25, 2011

Türkan Sultan'ın gözlerine sahip olmak için...


Bugün Al Jamal Badawi’de “FreshLook Illuminate” kontak lensler için düzenlenen basın organizasyonuna katıldım. Toplantıda göz doktoru da hazır bulundu. Ben durur muyum, hemen göz numaramı ölçtürdüm. Malum gözlerim bilgisayar kullandığım için çok yoruluyor ve gözlük kullanmak durumunda kalıyorum. Tahmin edeceğiniz üzere göz numaram artmış, gözlüğü değiştirme vakti gelmiş…

Daha önce lens kullanmaya hiç teşebbüs etmemiştim. Bayağı meşakkatli bir işe benziyor. Lensleri kullanırken titiz olmak ve hijyene dikkat etmek gerekiyor. Mazallah sonra gözleriniz enfeksiyon kapabilir…
Toplantıda Freshlook Illuminate lensleri bizlere Ece Sükan tanıttı. Ece Sükan’ı daha önce böyle bir tanıtımda dinlememiştim. Dersini çalışmış, konuya tam olarak hakim bir şekilde karşımıza çıktı. Bir solukta lenslerle ilgili bütün bildiklerini bize aktardı. Moda çekimlerinde bu lensleri kullanabileceklerini söyledi. Ben de KadınMag için gerçekleştirdiğimiz moda çekimlerinde artık bu lenslerden kullanmayı planlıyorum. FreshLook Illuminate lensler, gözbebeğinin üzerine gelen bölümü şeffaf, kenarı yıldız yağmuru desenli baskı teknolojisi sayesinde gözbebeğinin daha büyük görünmesini sağlıyor ve derin bakışlar yaratıyor.

Türkan şoray gibi güzel ve anlamlı gözlere sahip olabilirsiniz…
Güzel, anlamlı ve derin bakışlara sahip olabilmek için kısacası Türkan Şoray gibi gözlerimiz olsun diye senelerce yapmadığımız numara kalmadı. “FreshLook Illuminate” günlük kullan-at kontakt lensleri ile yoğun göz makyajına gerek kalmadan “sürmeli” gözlere, anlamlı ve etkili bakışlara sahip olabilirsiniz. Benim gibi yoğun göz makyajından hoşlanmıyorsanız bu lensleri çok seveceksiniz. Gözlerinizdeki ışıltı, zaten bakışlarınıza bir canlılık katıyor. Haliyle yüzünüzdeki yorgun ifadeyi de kamufle etmiş oluyorsunuz. “FreshLook Illuminate” kontak lensleri, 10’luk paketlerde tüm optik mağazalarında bulabilirsiniz.







0 yorum: