Monday, May 30, 2011

1 Kadın 4 Erkek


Sevgili Niko, gene yapmış yapacağını… Bazen tek kare fotoğraf, binlerce cümlenin katili olabiliyor. Niko gibi muhalif bir adamdan da ben bunu beklerdim.
Niko, toplum meselelerine son derece duyarlı ve kendisini rahatsız eden konularda muhalif çıkışlarıyla tanınır. Yaşamdaki sorunları sadece fotoğrafla belgelemeye çalışmaz, çözümün bir parçası da olmak ister. Onunla yolumuz benzer bir hayat görüşüne sahip olduğumuz için kesişti. Birlikte Haiti için, çocuklar için, kadınlar için bir şeyler yapmaya çalıştık ama karşımıza koca koca duvarlar çıktı. Sözde “hayırsever” şirketlerin işlerine gelmediği için projelerimiz hayata geçemedi. Niko’dan son zamanlarda haber alamıyordum.


Fotoğrafları görünce Niko vazgeçmemiş dedim içimden.

Ben de vazgeçmedim ama yoruldum.
IQ seviyesi düşük ve duygusal zekası gelişmemiş örümcek kafalılarla uğraşmaktan sıkıldım…
***
Allah aşkına şu çağda çok eşliliği konuşmak normal midir?
Bir kere sağlık açısından sakıncalı…
Hem 4 eşle ne yapacak erkek?
Sibel Üresin’in niyeti yoksa grup seksin yasallaşması mı?
Niko, “Eğer eşitlik ilkesi anayasamızda mevcutsa, çok eşlilik her iki cinsiyet için de gündeme getirilmelidir. Eğer eşitlik ilkesi anayasamızda mevcutsa, çok eşlilik her iki cinsiyet için de gündeme getirilmelidir. Seçme ve seçilme hakkını 1934 yılında Fransız ve İtalyan kadınından 11 sene önce elde eden Türk kadını, böyle gerici bir konunun gündeme getirilmesini hak etmemektedir” diyor.
O halde erkekler 4 kadınla birlikte olabilecekse, 1 kadının 4 erkekle evlenebilmesi de yasalaşsın…
Ve bırakın Sibel Üresin!
















0 yorum: